Loading

Regulamin propagacyjny

  • Witaj
  • Regulamin propagacyjny

1. Zamówienia

1.1
Zamówienia w Hubie Propagacyjnym 123 EDU, zwanym dalej HP 123 EDU, są dokonywane wyłącznie za pośrednictwem Formularza zamówienia.
1.2
Po zarejestrowaniu zamówienia i jego akceptacji przez administratora przesyłana jest odpowiednia faktura VAT, którą zamawiający opłaca w terminie 7 dni.
1.3
Podczas składania zamówienia tworzony jest unikalny identyfikator danego propagatora internetowego [pole formularza: „Propagator internetowy PI-x-identyfikator”].
1.4
Potwierdzenie każdego zamówienia jest wysyłane na wskazany w formularzu adres e-mail zamawiającego.
1.5
Produktem zamawianym w HP 123 EDU są dedykowane propagatory internetowe, składające się z co najmniej 9 modułów, zaprojektowane specjalnie dla zamawiającego.
1.6
Minimalny okres aktywności każdego propagatora internetowego to rok kalendarzowy, rozumiany jako pełny okres od dnia następującego po terminie płatności wskazanym na fakturze VAT do analogicznego dnia w następnym roku kalendarzowym.
1.6.1
W przypadku płatności cyklicznych, okres rozliczeniowy trwa od dnia następującego po terminie płatności danej faktury do analogicznego dnia w następnym miesiącu kalendarzowym. W przypadku braku takiego dnia w następnym miesiącu, okres rozliczeniowy kończy się w ostatnim dniu tego miesiąca.
1.6.2
W przypadku jednorazowej płatności za rok kalendarzowy, okres rozliczeniowy jest tożsamy z minimalnym okresem aktywności.

2. Koszty

2.1
Miesięczny koszt propagatora internetowego zależy od wybranej przez klienta liczby punktów propagacyjnych:

  • 390,00 zł netto w przypadku 50 punktów propagacyjnych miesięcznie;
  • 690,00 zł netto w przypadku 100 punktów propagacyjnych miesięcznie;
  • 1030,00 zł netto w przypadku 150 punktów propagacyjnych miesięcznie;
  • 1390,00 zł netto w przypadku 200 punktów propagacyjnych miesięcznie.

2.1.1
Ceny podane w pkt 2.1 zawierają rabaty za zwiększenie liczby punktów propagacyjnych i wynoszą one odpowiednio:

  • 90,00 zł netto rabatu miesięcznie w przypadku 100 punktów propagacyjnych;
  • 140,00 zł netto rabatu miesięcznie w przypadku 150 punktów propagacyjnych;
  • 170,00 zł netto rabatu miesięcznie w przypadku 200 punktów propagacyjnych.

2.1.2
Faktury miesięczne są wystawiane cyklicznie tego samego dnia każdego miesiąca.
2.1.2.1
Wszelkie faktury cykliczne, w szczególności faktury miesięczne, są wystawiane automatycznie w ustalonym dniu cyklu, niezależnie od tego, czy dany dzień jest dniem wolnym, świętem lub innym dniem ustawowo wolnym od pracy.
2.1.2.2
Faktury są przesyłane na adres e-mail wskazany przez klienta w złożonym zamówieniu lub Formularzu aktualizacyjnym, który jest widoczny dla zalogowanych klientów.
2.1.2.3
Administrator zastrzega sobie prawo do wcześniejszego lub późniejszego wystawienia faktury VAT w danym miesiącu ze względu na uwarunkowania lub problemy techniczne.
2.1.3
Faktury VAT wystawiane są cyklicznie do czasu złożenia rezygnacji przez klienta, która może nastąpić nie wcześniej niż po upływie minimalnego okresu aktywności danego propagatora internetowego [patrz pkt 1.6 oraz pkt 9].
2.1.4
Klient ma prawo do wniesienia opłaty za cały minimalny okres propagacji w ramach jednej opłaty [pole wyboru: Opłata jednorazowa (opcja)].
2.1.4.1
Decydując się na opłatę jednorazową, klient dokonuje jednorazowej płatności, za którą wystawiana jest jedna faktura VAT, obejmująca cały, minimalny 12-miesięczny okres propagacji (zgodnie z pkt. 1.6).
2.1.4.2
Po upływie minimalnego okresu propagacji, w przypadku niezłożenia przez klienta dyspozycji dotyczącej zmiany cyklu rozliczeniowego lub rezygnacji [patrz pkt 9], wystawiana jest faktura za kolejny taki sam okres minimalny.
2.1.5
Koszt propagatora internetowego może zostać pomniejszony o rabat lub zniżkę, np. wynikającą z umowy partnerskiej, rekompensaty lub korekty rozliczeń.
2.1.5.1
Rabat lub zniżka są stosowane przez użycie w Formularzu zgłoszeniowym Kodu VIO [pola formularza: „Kod VIO/AFI”].
2.2
Aktywacja zamówionych produktów, w tym propagatora internetowego, jest dokonywana w dniu wymagalności płatności faktury VAT opisanej w pkt. 1.2, czyli pierwszego dnia po określonym w ww. dokumencie terminie płatności.
2.2.1
W przypadku wydłużenia terminu płatności na dokumencie sprzedaży, termin określony w pkt. 2.2 jest liczony od daty wystawienia ww. dokumentu i przypada na dzień ósmy.
2.2.2
W przypadku złożenia zamówienia i prolongowania terminu wystawienia dokumentu sprzedaży, aktywacja zamówionych produktów jest dokonywana w ciągu 7 dni, licząc od dnia złożenia zamówienia.
2.2.3
W przypadku zmiany huba propagacyjnego [patrz pkt 6], termin określony w pkt. 2.2 jest liczony od dnia złożenia Wniosku propagacyjnego (dostępny tylko dla zalogowanych klientów).
2.2.3.1
Zapisy pkt. 2.2.3 nie mają zastosowania do zamówień, w których opłaty za cały minimalny okres propagacji zostały wniesione jednorazowo. W takich przypadkach bieg terminów nie ulega przerwaniu.
2.2.4
Okres aktywności zamówionego propagatora internetowego jest okresem bezterminowym, możliwym do przerwania rezygnacją zamawiającego, składaną skutecznie najwcześniej po upływie minimalnego okresu aktywności propagatora internetowego, zwanego też minimalnym okresem propagacji, za pośrednictwem Formularza rezygnacyjnego, który jest widoczny dla zalogowanych klientów [patrz pkt 9].
2.3
Każda płatność wynikająca ze złożonego zamówienia lub wystawionego dokumentu sprzedaży (np. faktury VAT) jest w pełni wymagalna i nie może być anulowana, także po złożeniu rezygnacji określonej w pkt. 9.
2.4
Każdy propagator internetowy stworzony w ramach HP 123 EDU jest propagatorem dedykowanym tylko jednemu klientowi.
2.5
Proces realizacji usługi propagatora internetowego wygląda następująco:

  • wypełnienie Formularza zamówienia;
  • utworzenie propagatora internetowego;
  • wniesienie opłaty za propagator internetowy;
  • aktywowanie propagatora internetowego;
  • wypełnienie przez zamawiającego Formularza propagacyjnego;
  • aktywowanie usługi AI 360;
  • aktywowanie modułu Award Club;
  • aktywowanie modułu Baner Cloud (5 banerów o dowolnej tematyce);
  • aktywowanie modułu Biuro Press;
  • podłączenie wybranego kanału społecznościowego klienta do co najmniej 10 spotabów tematycznych w serwisach tematycznych sieci Cloud 24;
  • aktywowanie usługi Forum Cloud;
  • aktywowanie modułu iFlip;
  • aktywowanie od 2 do 5 pakietów w portalach tematycznych lub branżowych sieci Propagatica Cloud;
  • aktywowanie modułu Spotaber i utworzenie firmowego SLP (dedykowanego portalu informacyjnego lub ofertowego);
  • analiza propagacyjna (spotkanie online), której celem jest optymalizacja działań i modułów.

2.5.1
Analiza propagacyjna to fakultatywne spotkanie online trwające 30 minut, które na życzenie klienta odbywa się w 6. miesiącu aktywności propagatora internetowego, a następnie co kolejne 6 miesięcy.
2.5.2
Analiza propagacyjna nie jest przeprowadzana w przypadku zamówienia propagatora internetowego z minimalnym okresem propagacyjnym wynoszącym 3 miesiące, chyba że propagator z minimalnym okresem 3-miesięcznym pozostaje aktywny przez ponad 6 miesięcy, np. gdy klient nie złożył rezygnacji.

3. Propagator internetowy

3.1
W celu utworzenia przez klienta jego własnego propagatora internetowego w Hubie Propagacyjnym 123 EDU, administrator udostępnia następujące moduły:

  • 9 modułów startowych;
  • płatne moduły dodatkowe dostępne w Propagatica Shop.

3.2
Każdy nabywca propagatora internetowego otrzymuje 9 startowych modułów wybranych przez administratora, które dzielą się na moduły propagacyjne i optymalizacyjne:

  • AI 360 (moduł optymalizacyjny);
  • Award Club (moduł optymalizacyjny);
  • Baner Cloud;
  • Biuro Press;
  • Cloud 24;
  • Forum Cloud;
  • aktywowanie modułu iFlip;
  • Propagatica Cloud;
  • Spotaber (SLP, Social Landing Page).

3.3
AI 360
Moduł AI 360 jest dedykowaną jednemu klientowi usługą optymalizacji treści, w tym odpowiedzi generowanych w takich produktach bazujących na AI, jak: Copilot, ChatGPT, Gemini itp.
3.3.1
W ramach modułu optymalizacyjnego AI 360 każdy klient otrzymuje dedykowane 1 h optymalizacji na każdy 1 miesiąc aktywności propagatora internetowego. 
3.4
Award Club

Moduł optymalizacyjny Award Club oferuje możliwość bezpłatnego ubiegania się o nominacje oraz nagrody społecznościowe sieci Award Club: EDU Award (Nagroda EDU), Marka Best, Nagroda Online, Polska Nagroda Online, Polski Medal Jakości, Polskie Top.
3.4.1
W ramach modułu Award Club klient jest zwolniony z wszelkich opłat rejestracyjnych, lecz nie jest zwolniony z fakultatywnych opłat dotyczących certyfikatu lub godła danej nagrody.
3.4.2
Aktywacja modułu Award Club oznacza automatyczne zgłoszenie klienta do każdej nagrody sieci Award Club oraz uzyskanie przez niego statusu Członka Award Club (Pakiet Członkowski ACA).
3.4.3
Administrator nie gwarantuje otrzymania przez klienta danej nagrody i nie uczestniczy w procesie oceny lub nominacji do żadnej nagrody sieci Award Club, gdyż działania ww. mają charakter wyłącznie społecznościowy.
3.5
Baner Cloud

W ramach modułu Baner Cloud klient otrzymuje możliwość ekspozycji w Sieci Baner Cloud 5 swoich banerów o dowolnej tematyce, z dowolnymi linkami oraz tagami, włączając w to tagowanie parametrami UTM za pomocą wyspecjalizowanych narzędzi, takich jak np. Campaign URL Builder.
3.5.1
Banery są dostarczane przez klienta zgodnie ze specyfikacją i kryteriami określonymi przez administratora.
3.6
Biuro Press

Moduł Biuro Press oferuje profesjonalne, zautomatyzowane biuro prasowe, które bez potrzeby angażowania klienta publikuje notatki edukacyjne, informacyjne, ofertowe i prasowe.
3.6.1
Usługa, opisana w pkt. 3.6, jest realizowana w ramach bezpłatnego Pakietu Publikacyjnego Press 1, aktywowanego w serwisie Biuro Press.
3.7
Cloud 24
Moduł Cloud 24 zapewnia klientowi podłączenie wybranego kanału społecznościowego do co najmniej 10 spotabów tematycznych w serwisach tematycznych sieci Cloud 24.
3.7.1
Serwisy, których kanały społecznościowe są obecnie podłączane do spotabów tematycznych sieci Cloud 24: Facebook, Pinterest, YouTube, Vimeo, SoundCloud oraz RSS.
3.7.2
Moduł Cloud 24 oferuje dodatkowo możliwość publikowania postów ofertowych i informacyjnych klienta, np. takich jak: notatki ofertowe, notatki prasowe.
3.7.2.1
Publikowanie w serwisach sieci Cloud 24 jest realizowane samodzielnie przez klienta po zarejestrowaniu się w danym serwisie i na zasadach określonych w regulaminie serwisu.
3.8
Forum Cloud

Moduł Forum Cloud jest modułem dedykowanym dystrybucji ofert na różnego rodzaju forach internetowych, w tym forach sieci Propagatica Cloud (dyskusyjnych, Q&A itp.).
3.9
iFlip

Moduł iFlip oferuje konwersję plików PDF do formatu iflip i ich natychmiastową publikację w serwisie iFlip oraz mediach społecznościowych serwisu.
3.9.1
Usługa, o której mowa w pkt. 3.9, jest realizowana w ramach bezpłatnego Pakietu publikacyjnego FLIP 5, który pozwala na przetwarzanie maksymalnie 5. PDF-ów miesięcznie.
3.10
Propagatica Cloud

Moduł Propagatica Cloud oferuje od 2 do 5 pakietów w portalach B2B, np. katalogowych, ofertowych. 
3.10.1
Portale dobierane są przez administratora branżowo i po analizie potrzeb Klienta, w tym wypełnieniu przez niego Formularza propagacyjnego.
3.11
Spotaber
Dedykowany Społecznościowy Landing Page (SLP, Social Landing Page) jest usługą realizowaną bezpłatnie przez serwis Spotaber, który w ramach bezpłatnego abonamentu Spotab A1 o wartości 1200,00 zł, przygotowuje dla każdego klienta jego własne SLP.
3.11.1
Proces realizacji dedykowanego SLP wygląda następująco:

  • analiza informacji przekazanych przez klienta w Formularzu propagacyjnym w zakresie jego preferencji domenowych oraz słów kluczowych;
  • analiza dostępności domen, ich atrakcyjności oraz popularności w odniesieniu do najczęściej wyszukiwanych fraz oraz zestawień Top 10 i Top 100 słów kluczowych;
  • przedstawienie listy proponowanych nazw domen lub listy domen premium dostępnych w serwisie SLP Broker;
  • zatwierdzenie wyboru przez klienta;
  • rejestracja wybranej domeny internetowej dla SLP klienta;
  • wybór optymalnego hostingu;
  • instalacja oprogramowania, w tym oprogramowania licencyjnego oraz certyfikatu SSL;
  • podpięcie maksymalnie 5 własnych kont aktywnych w mediach społecznościowych w ramach pakietu Spotab A1, np. 2 kont aktywnych na Facebooku, 1 konta aktywnego na Pintereście, 2 kanałów aktywnych na YouTube;
  • przygotowanie SLP zgodnie z wytycznymi klienta;
  • zatwierdzenie lub wprowadzenie poprawek zgodnie z uwagami i wskazówkami klienta;
  • otwarcie gotowego SLP klienta.

3.11.2
Uzyskanie szybkiej propagacji danego SLP nie jest gwarantowane, pomimo korzystania przez administratora z IndexNow API, gdyż w podstawowej wersji SLP nie jest powiązane z narzędziami developerskimi Google i Bing, w tym Google Search Console. Podpięcie takich narzędzi jest możliwe bezpośrednio przez klienta lub przez wykupienie dodatkowych usług oraz modułów w serwisie Spotaber, np. Modułu X3 GOOGLE MIX.
3.11.3
W przypadku rezygnacji klienta z propagatora internetowego może on:

  • zachować aktywność usługi ponosząc roczny koszt abonamentu Spotab A1 w wysokości 1200,00 zł;
  • wykupić SLP na ogólnych zasadach opisanych w regulaminie serwisu Spotaber.

3.11.3.1
Koszt wykupienia SLP, w przypadku klientów hubów propagacyjnych, wynosi 200% wartości opłaty abonamentowej, zgodnie z zasadami opisanymi w regulaminie serwisu Spotaber.
3.11.4
W przypadku niewybrania przez klienta żadnej z opcji opisanych w pkt. 3.11.3, SLP klienta ulega dezaktywacji, a administrator ma prawo do jego całkowitego wyłączenia, wykorzystania do własnych potrzeb propagacyjnych, w tym włączenia do sieci Spotab Cloud, sprzedaży lub aktywowania w ramach usługi SLP oferowanej innemu klientowi pod jego marką.
3.11.4.1
Każda czynność opisana w pkt. 3.11.4, a w szczególności sprzedaż SLP danego klienta, musi zostać poprzedzona całkowitym resetem SLP, w tym usunięciem wszelkich danych klienta z baz danych, usunięciem jego znaków graficznych, banerów, wpisów i konfiguracji.
3.11.5
Ze względu na ograniczenia API serwisu LinkedIn, nie jest możliwe obecnie podpinanie tego źródła społecznościowego do tablic społecznościowych (spotabów). Wszystkie inne działania propagacyjne dotyczące serwisu LinkedIn są realizowane w pełnym zakresie.
3.11.6
Ze względu na częste i niezapowiedziane ograniczenia API serwisu X (Twitter) oraz niską reputację tego medium społecznościowego, nie zaleca się podpinania go do tablic społecznościowych, czyli spotabów.
3.11.7
Ze względu na ograniczenia dotyczące prywatności użytkowników w API serwisu YouTube, w przypadku niemożności wyświetlania danego kanału lub problemów z konfiguracją konta użytkownika, zalecane jest utworzenie playlisty. 
3.11.8
Nabywca propagatora internetowego, który otrzymał SLP w ramach bezpłatnego abonamentu w serwisie Spotaber nie ma prawa do korzystania z benefitów oferowanych w ww. serwisie.
3.11.9
Administrator ma prawo do samodzielnego wprowadzania zmian w domenie SLP, w tym zmiany jej nazwy oraz innych modyfikacji i działań, które mają na celu zwiększenie efektywności danego propagatora internetowego.
3.11.9.1
W przypadku zmiany domeny danego SLP, administrator w pierwszej kolejności wybiera domeny zapewniające największą efektywność propagacyjną, uwzględniając preferowane przez klienta nazwy domen.
3.11.9.2
Administrator ma prawo przeprowadzać testy A/B dla każdego SLP przez cały okres aktywności propagatora internetowego, w tym tworzyć nowe SLP, tymczasowo lub trwale je wyłączać oraz łączyć SLP w sieci społecznościowe.
3.12
Każdy nabywca propagatora internetowego ma prawo do zwiększenia jego potencjału propagacyjnego przez zakupienie modułów dodatkowych, które może nabyć w Propagatica Shop.
3.12.1
Moduły dodatkowe, bez względu na ich liczbę, nie mają wpływu na gwarancję skuteczności opisaną w pkt. 7, a w szczególności nie mają wpływu na wartości liczbowe ww. gwarancji.
3.12.2
Moduły dodatkowe mają wpływ na propagację i mogą znacząco zwiększać efektywność propagatora internetowego, w szczególności dotyczy to modułów dodatkowych propagacyjnych, a w mniejszym stopniu modułów dodatkowych optymalizujących.
3.13
Nabywca propagatora internetowego nie jest zobowiązany do korzystania ze wszystkich oferowanych modułów i ma prawo do korzystania jedynie z modułów przez siebie wybranych.
3.13.1
Rezygnując z oferowanych modułów, a tym samym tworząc propagator internetowy o liczbie modułów mniejszej niż 9, klient z własnego wyboru ogranicza funkcjonalność i zasięg działania propagatora internetowego.
3.14
Zmiana propagatora internetowego na inny propagator internetowy w ramach danego huba propagacyjnego nie jest możliwa.
3.14.1
Klient ma prawo do zmiany huba propagacyjnego, co wiąże się z zmianą propagatora ofertowego [patrz pkt 6].

4. Publikowanie

4.1
Propagator internetowy bazuje na trzech metodach publikowania treści:

  • automatycznej, realizowanej przez publik@tory lub inne oprogramowanie;
  • manualnej, realizowanej przez administratora;
  • manualnej, fakultatywnie realizowanej przez klienta.

4.2
Publikowanie automatyczne w serwisach propagatora internetowego odbywa się na podstawie źródeł internetowych wskazanych przez klienta w Formularzu propagacyjnym i nie wymaga jego zaangażowania, ani dodatkowej zgody lub autoryzacji.
4.2.1
Treści publikowane automatycznie mogą podlegać aktualizacji, poprawkom i korektom klienta, lecz jedynie przez zgłoszenia dokonywane za pośrednictwem Formularza dyspozycji.
4.2.2
Źródła, o których mowa w pkt. 4.2, muszą być publicznie dostępne i muszą posiadać swój unikalny adres internetowy.
4.3
Wydarzenia ze znacznikiem czasu, takie jak szkolenia, konferencje, webinary itp., przeznaczone do publikacji w systemie propagatora internetowego, muszą spełniać następujące wymagania:

  • muszą być dostępne na ogólnodostępnych stronach internetowych;
  • muszą mieć jednostkowy, unikalny adres URL;
  • muszą zawierać następujące atrybuty: lokalizacja (np. miasto lub online), cena (np. bezpłatnie), termin;
  • muszą mieć opis liczący co najmniej 400 znaków ze spacjami (około 70-80 słów).

4.3.1
Wydarzenia niespełniające wymogów określonych w pkt. 4.3, np. nieposiadające terminu, są także publikowane, ale tylko manualnie i według uznania administratora. 
4.3.2

Wydarzenia bez znacznika czasu przeznaczone do publikacji w systemie propagatora internetowego muszą spełniać następujące wymagania:

  • muszą się znajdować na ogólnodostępnych stronach internetowych;
  • muszą posiadać jednostkowy, unikalny adres URL;
  • muszą posiadać opis liczący co najmniej 400 znaków ze spacjami (około 70-80 słów).

4.3.3
W celu zapewnienia aktualności ofert, administrator ma prawo do stałego monitorowania zasobów klienta wskazanych przez niego w Formularzu propagacyjnym.
4.3.4
W przypadku wykrycia nowych ofert, są one publikowane w ciągu 24 godzin od chwili ich zatwierdzenia do publikacji przez administratora, co ma miejsce nie rzadziej niż raz na 2 tygodnie.
4.3.5
W przypadku wykrycia zmian lub aktualizacji na stronach klienta, oferty takie są aktualizowane w propagatorze internetowym w ciągu 24 godzin od chwili zatwierdzenia aktualizacji przez administratora, co ma miejsce nie rzadziej niż raz w tygodniu.
4.3.6
Klient może przyspieszyć proces aktualizowania ofert, a także może wnosić poprawki, wykluczać i usuwać opublikowane treści, wypełniając Formularz dyspozycji lub wydając stosowne dyspozycje przez e-mail.
4.3.7
Oferty posiadające kilka lub więcej terminów są publikowane oddzielnie dla każdego terminu i traktowane jako samodzielne rekordy.
4.3.8
Oferty, których termin realizacji jest krótszy niż 30 dni, są pomijane przez publik@tory, lecz mogą być dodane indywidualnie na wniosek klienta składany za pośrednictwem Formularza dyspozycji.
4.3.9
Na życzenie klienta, wszystkie obrazy wyróżniające w rekordach (np. ofertowych, rankingowych) mogą zostać zastąpione indywidualnym banerem lub banerami z logo klienta.
4.4
Wszystkie posty publikowane w serwisach systemu HP 123 EDU podlegają dystrybucji społecznościowej.
4.4.1
Publikowanie postów, o którym mowa w pkt 4.4, dotyczy wyłącznie postów oryginalnych, czyli pierwotnie tworzonych w serwisach HP 123 EDU.
4.4.1.1
Administrator nie jest zobligowany do aktywności rekomendacyjnej na rzecz klienta, a tym samym nie realizuje komercyjnie takich działań jak udostępnianie, lajkowanie i komentowanie postów klienta publikowanych w jego własnych mediach społecznościowych.
4.4.1.2
Administrator ma prawo do nieograniczonego osadzania postów klienta oraz zachowuje sobie prawo do nieodpłatnego i niekomercyjnego wyróżniania wybranych postów klienta poprzez ich lajkowanie lub udostępnianie, o ile posty takie mają szczególne znaczenie, np. dotyczą sukcesów klienta, wydarzeń lub ważnych informacji.
4.4.2
Posty oryginalne podlegają dystrybucji społecznościowej w następujących mediach: Facebook, LinkedIn, X (Twitter), Telegram.
4.4.2.1
Dystrybucja społecznościowa postów ofertowych w takich mediach, jak TikTok, Instagram, Pinterest, Tumblr oraz w kanałach RSS, ma charakter opcjonalny i jest realizowana według uznania administratora.
4.4.3
Repostowanie oryginalnych postów społecznościowych uzależnione jest od aktualności oraz dostępności ofert klienta i nie jest określone żadnym kryterium czasowym.
4.4.4
Dla zapewnienia lepszej widoczności postów w strumieniach społecznościowych lub zgodności z regulaminami poszczególnych serwisów społecznościowych, możliwe jest publikowanie pakietowe lub asynchroniczne postów, a także celowe opóźnianie publikacji wybranych postów oraz grup postów.
4.4.5
W przypadku wystąpienia zdarzeń lub ograniczeń technicznych, takich jak ograniczenia nakładane przez administratorów serwisów społecznościowych dotyczące liczby publikowanych postów lub aktywności danego konta, które mogą uniemożliwić uzyskanie widoczności postów, administrator zastrzega sobie prawo do wstrzymania tych działań na czas nieokreślony lub zaprzestania ich kontynuacji.
4.5
Klient ma prawo do samodzielnego publikowania dowolnych treści informacyjnych, takich jak notatki prasowe, lub treści reklamowych, takich jak artykuły reklamowe, we wszystkich serwisach propagatora internetowego.
4.5.1
Publikowanie jest ograniczone do działów typu „blog”, które mogą być nazwane w ww. serwisach jako „Blog”, „Forum”, „Newsroom”.
4.5.2
Publikowanie może być także domyślnie ograniczone do wybranych kategorii, np. „News” lub „Notatki prasowe”.
4.6
Administrator zapewnia usługę SEO w trybie 12/365 (miesięczne aktualizacje i testy przez 365 dni w roku) dla każdego postu opublikowanego w serwisach sieci Propagatica Cloud.
4.7
Klient, publikując treści w systemie huba propagacyjnego, a tym samym w propagatorze internetowym, udziela administratorowi niewyłącznej, nieodpłatnej i bezterminowej licencji na korzystanie, kopiowanie, powielanie i dystrybucję tych treści we wszystkich serwisach, portalach oraz platformach obsługiwanych przez administratora. Licencja ta obejmuje również prawo do modyfikacji treści w zakresie niezbędnym do ich publikacji i optymalizacji.
4.7.1
Zapisy pkt. 4.7 dotyczą również postów oraz materiałów publikowanych przez administratora na podstawie zawartości dostępnej na stronach klienta oraz informacji uzyskanych w wyniku wywiadów przeprowadzonych z klientem.

5. Hub propagacyjny

5.1
Hub Propagacyjny 123 EDU, zwany w skrócie HP 123 EDU, jest systemem, w którym są tworzone i działają propagatory internetowe.
5.2
Dostępność systemu huba propagacyjnego oraz SLA propagatora internetowego wynosi co najmniej 99,9% w skali roku.
5.3
W skład HP 123 EDU wchodzą następujące, połączone ze sobą, komponenty sieciowe zwane modułami:

  • Baner Cloud;
  • Cloud 24;
  • Event Cloud;
  • Forum Cloud;
  • Link Cloud;
  • News Cloud;
  • Press Cloud;
  • Propagatica Cloud;
  • Ranking Cloud;
  • Spotab Cloud.

5.4
W skład HP 123 EDU wchodzą następujące usługi komercyjne:

  • agregatory leadów;
  • system mailingowy 123mailing posiadający bazę ponad 14 000 rekordów mailingowych;
  • systemy wyszukiwania ofert i zleceń Ofertika oraz Mentorika;
  • system członkowski Award Club, wspierający doskonalenie organizacji i zwiększanie wartości marek firmowych.

5.5
W skład HP 123 EDU wchodzą następujące serwisy komercyjne:

  • iFlip;
  • Biuro Press;
  • Propagatica Shop;
  • Spotaber;
  • WebCert;
  • Lider Cafe.

5.6
W skład HP 123 EDU wchodzą następujące inicjatywy społecznościowe:

  • Biznes Ninja;
  • Koalicja Online;
  • Lady Ninja;
  • Polisz Guru.

5.7
Poszczególne komponenty huba propagacyjnego mogą działać jako samodzielne usługi lub być oferowane, także pod inną nazwą, jako moduły dodatkowe.
5.8
Administrator nie jest zobligowany do udostępniania lub angażowania wszystkich zasobów na potrzeby danego propagatora internetowego, ale może z nich korzystać w miarę potrzeb lub uwarunkowań technicznych.
5.9
Na potrzeby działań propagacyjnych administrator może korzystać z zasobów innych hubów propagacyjnych, delegować zasoby, a także łączyć huby propagacyjne lub ich zasoby w sieci propagacyjne i klastry ofertowe.

6. Zmiana huba propagacyjnego

6.1
Klient ma prawo do zmiany huba propagacyjnego w trakcie aktywności danego propagatora internetowego.
6.2
Zmiana huba propagacyjnego nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi kosztami, nie licząc kosztów nowego propagatora internetowego, które mogą różnić się od dotychczasowych kosztów ponoszonych przez klienta.
6.3
Zmiana huba propagacyjnego wpływa na minimalny okres propagacji, ponieważ zostaje on zresetowany i jest ponownie liczony od dnia złożenia Wniosku propagacyjnego [patrz pkt 2.2].
6.3.1
Postanowień pkt. 6.3 oraz pkt. 2.2.3 nie stosuje się do zamówień, w których opłaty za cały minimalny okres propagacji zostały wniesione jednorazowo, ponieważ w takich przypadkach bieg terminów nie ulega przerwaniu.
6.4
Procedura zmiany huba propagacyjnego jest realizowana w następujący sposób:

  • złożenie przez uprawnionego klienta Wniosku propagacyjnego (formularz widoczny dla zalogowanych klientów);
  • zatwierdzenie wniosku przez administratora;
  • aktywacja propagatora internetowego w wybranym hubie propagacyjnym;
  • import modułów oraz usług wskazanych przez klienta we Wniosku propagacyjnym;
  • dezaktywacja dotychczas aktywnego propagatora internetowego.

6.5
Moduły dodatkowe danego propagatora internetowego, których aktywację zakupiono w Propagatica Shop, są przenoszone i aktywowane w nowym propagatorze internetowym, z zastrzeżeniem, że dotyczy to jedynie modułów kompatybilnych z danym hubem propagacyjnym i danym propagatorem internetowym.

7.1
Administrator HP 123 EDU gwarantuje skuteczność działań propagacyjnych, których celem jest dynamiczne tworzenie punktów propagacyjnych (pp), a tym samym zwiększenie widoczności informacji lub ofert klienta online.
7.2
Gwarancja skuteczności nie będzie miała zastosowania w przypadku niewypełnienia przez klienta Formularza propagacyjnego, co uniemożliwia stworzenie tzw. mapy propagacyjnej oraz precyzyjne określenie krótko- i długofalowych celów propagacyjnych.
7.3
Liczba punktów propagacyjnych tworzonych przez propagator internetowy jest wyliczana w skali każdego miesiąca według następującego modelu:

    • każdy aktywny serwis klienta typu SLP – 20 punktów (wartość stała miesięczna);
    • każdy wywiad z osobą reprezentującą klienta, np. CEO, CMO – 5 punktów;
    • każdy portal ofertowy zawierający ofertę klienta – 3 punkty (wartość stała miesięczna);
    • każda ponowna publikacja wywiadu z osobą reprezentującą klienta (z podaniem źródła) – 3 punkty;
    • każdy aktywna publikacja klienta udostępniona w formacie flipbook, np. w serwisie iFlip lub eFlip– 2 punkty (wartość stała miesięczna);
    • każdy portal katalogowy zawierający ofertę klienta – 2 punkty (wartość stała miesięczna);
  • każdy post ofertowy opublikowany na forum, w tym na forum dyskusyjnym lub forum Q&A w ramach sieci Forum Cloud – 2 punkty;
  • każdy samodzielny baner reklamowy, który jest aktywowany w ramach modułu Baner Cloud – 1 punkt (wartość stała miesięczna);
  • każdy samodzielny baner reklamowy, który nie jest aktywowany w ramach modułu Baner Cloud – 2 punkty (wartość stała miesięczna);
  • każdy post ze znacznikiem czasu np. post kalendarzowy, dotyczący oferty klienta – 2 punkty;
  • każdy oryginalny post społecznościowy dotyczący klienta lub jego oferty opublikowany przez profil sieci propagacyjnej – 2 punkty;
  • każdy oryginalny post społecznościowy dotyczący klienta lub jego oferty ponownie opublikowany przez profil sieci propagacyjnej – 1 punkt;
  • każdy post ofertowy dotyczący produktu klienta – 1 punkt;
  • każdy post promocyjny dotyczący klienta – 1 punkt;
  • każde medium osadzone klienta, np. post klienta w treści artykułu – 1 punkt;
  • każde źródło społecznościowe klienta podpięte do spotabu tematycznego – 1 punkt (wartość stała miesięczna);
  • każda treść samodzielnie dodana przez klienta w sieci propagacyjnej – 1 punkt.

7.3.1
Ostateczna liczba punktów propagacyjnych w skali roku kalendarzowego jest korygowana w 6. i 12. miesiącu aktywności propagatora internetowego.
7.3.1.1
Korekta określona w pkt. 7.3.1 zazwyczaj oznacza wzrost liczby pp, w zależności od konfiguracji, nawet o dodatkowe 50% w stosunku do wartości bazowych [patrz pkt 2.1].
7.3.1.2
Administrator przewiduje możliwość uzyskania wzrostu liczby pp nawet rzędu 100% w stosunku do wartości bazowych [patrz pkt 2.1], bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez klienta, ale jedynie w przypadku spełnienia przez klienta następujących warunków:

  • terminowego wypełnienie przez klienta Formularza propagacyjnego;
  • odpowiedniej kalibracja propagatora internetowego i poszczególnych modułów, na co wpływ mają analizy propagacyjne [patrz pkt 2.5.1];
  • aktywowania wszystkich 9 modułów startowych;
  • posiadanie przez klienta witryny o wysokiej jakości: pozbawionej błędów, posiadającej certyfikat SSL, właściwą konfigurację oprogramowania i optymalną usługę hostingową;
  • posiadanie przez klienta witryny zapewniającej pełną zgodność prawną, w tym dotyczącą RODO;
  • regularne uzupełnianie treści w witrynie, co najmniej raz w tygodniu, np. dodawanie aktualności, notatek prasowych, aktualizowanie bazy wiedzy;
  • utrzymanie średniej aktywności mediów społecznościowych przez cały okres, czyli publikowanie postów co najmniej raz w tygodniu.

7.3.2
Zakup przez klienta modułów dodatkowych w Propagatica Shop nie ma wpływu na gwarancję skuteczności.
7.3.3
W przypadku rezygnacji z jednego modułu startowego optymalizującego i wyboru w zamian jednego modułu dodatkowego optymalizującego lub propagacyjnego, gwarancja skuteczności nie ulega zmianie.
7.3.4
W przypadku rezygnacji z jednego modułu startowego propagacyjnego i wyboru w zamian jednego modułu dodatkowego nie zaleca się wyboru modułów optymalizujących, gdyż mogą one opóźniać, a niekiedy uniemożliwiać uzyskanie gwarantowanych wartości minimalnych dotyczących punktów propagacyjnych (pp).
7.3.4.1
W przypadku rezygnacji z jednego modułu startowego propagacyjnego i wyboru w zamian jednego modułu dodatkowego optymalizującego, administrator nie może udzielić gwarancji skuteczności w okresie pierwszego roku kalendarzowego, a jedynie w okresie drugiego roku kalendarzowego.
7.3.5
Wartość stała miesięczna oznacza, że punkty propagacyjne są wyliczane w tej samej minimalnej wysokości każdego miesiąca. 
7.3.6
Administrator ma prawo do stosowania wartości zmiennych niższych niż wartości minimalne w wybranych miesiącach, jednak zarówno te zmienne, jak i wszelkiego typu fluktuacje, nie mogą mieć negatywnego wpływu na wartości gwarantowane i sumy ostateczne wyliczane w skali 12. miesięcy [patrz pkt 7.3.1].
7.4
Gwarancją skuteczności objęte są wyłącznie wartości określone w pkt. 2.1 niniejszego Regulaminu, wynikające ze złożonego przez klienta zamówienia lub zamówień, i nie obejmuje ona wartości wyższych.

8. Reklamacje

8.1
Wszelkie reklamacje należy zgłaszać wyłącznie drogą elektroniczną przez Formularz reklamacyjny, udostępniany zarejestrowanym klientom po zalogowaniu się.
8.1.1
Reklamacje składane w innej formie niż podana w pkt. 8.1 mogą pozostać bez odpowiedzi administratora lub odpowiedź na nie może wiązać się ze znacznym opóźnieniem.
8.2
Reklamacje kierowane do administratora bez wyraźnego uzasadnienia lub mające charakter spamu, a także kierowane przez niezarejestrowanych użytkowników lub z adresów e-mail niezarejestrowanych w bazie klientów, będą pozostawały bez odpowiedzi.
8.3
Administrator jest zobowiązany do odpowiedzi na reklamację niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni.
8.3.1
Jeżeli administrator nie odpowie na reklamację prawidłowo złożoną przez Formularz reklamacyjny w terminie określonym w pkt. 8.3, uważa się iż reklamację uznał za uzasadnioną.
8.4
Reklamacje lub roszczenia klienta dotyczące efektywności działania propagatora internetowego, w przypadku rezygnacji przez niego z wybranych modułów, mogą mieć wpływ na ich rozpatrzenie lub uznanie przez administratora, a nawet mogą zostać uznane za bezzasadne.
8.4.1
Reklamacje i roszczenia takie nie mogą być też podstawą do zapłaty przez administratora oraz podległe mu jednostki organizacyjne żadnych odszkodowań, rekompensat oraz zwrotów.
8.4.2
Zapisy w pkt. 8.4 dotyczą także sytuacji, w której z winy klienta aktywowanie poszczególnych modułów propagatora internetowego zostaje znacząco opóźnione lub staje się całkowicie niemożliwe, np. w przypadku niewypełnienia przez klienta Formularza propagacyjnego.

9. Rezygnacje

9.1
Klient ma prawo do złożenia rezygnacji na każdym etapie aktywności propagatora internetowego, lecz ze względu na termin, w którym ww. czynność jest dokonywana, rezygnacja może zostać złożona:

  • przed upływem minimalnego okresu aktywności danego propagatora internetowego [patrz pkt 1.6];
  • po upływie minimalnego okresu aktywności danego propagatora internetowego [patrz pkt 1.6].

9.1.1
Wszelkie rezygnacje są dokonywane wyłącznie za pośrednictwem Formularza rezygnacyjnego widocznego jedynie dla zarejestrowanych i zalogowanych klientów.
9.1.2
Rezygnacje składane z pominięciem Formularza rezygnacyjnego, czyli w innej formie (mailowej, telefonicznej, przesyłki listowej itp.) nie będą rozpatrywane i będą uznawane za nieważne.
9.1.3
Każda rezygnacja jest potwierdzana drogą elektroniczną (kopia zgłoszenia) na podany w Formularzu zamówienia lub innym formularzu adres e-mail, a dezaktywacja usług następuje w zakresie i trybie określonym przez klienta w Formularzu rezygnacyjnym.
9.2

Jeśli klient rezygnuje z usług z opłatami cyklicznymi przed zakończeniem minimalnego okresu aktywności propagatora internetowego, rezygnacja taka – przy spełnieniu warunków z pkt. 9.1.1 – zostanie zaakceptowana przez administratora. Klient będzie jednak zobowiązany do uiszczenia wszystkich opłat należnych za pozostały okres minimalnej aktywności.
9.2.1
Opłaty te (zgodnie z pkt. 9.2) są rozliczane jednorazowo jako suma opłat za pozostały okres minimalnej aktywności.
9.2.1.1
Rezygnacja staje się skuteczna ostatniego dnia miesiąca 13 i obejmuje również opłatę za miesiąc 13.
9.2.1.2
Opłata jest naliczana w miesiącu złożenia rezygnacji, a administrator ma prawo wystawić fakturę VAT bez dodatkowej zgody klienta.
9.3
Rezygnacja klienta, który wnosi opłaty cykliczne, złożona po zakończeniu minimalnego okresu aktywności propagatora internetowego, staje się skuteczna ostatniego dnia okresu rozliczeniowego następującego po okresie, w którym złożono rezygnację. Klient jest zobowiązany do uiszczenia opłaty również za ten ostatni okres rozliczeniowy.
9.4
Rezygnacja klienta, który wybrał opłatę jednorazową, po spełnieniu warunku z pkt. 9.1.1, zostanie przyjęta przez administratora i nie wymaga wniesienia żadnych dodatkowych opłat.
9.4.1
Rezygnacja opisana w pkt. 9.4, bez względu na etap aktywności propagatora internetowego, nie uprawnia klienta do zwrotu wniesionych opłat ani do żądania anulowania opłat należnych administratorowi, nawet jeśli dotyczą one niewykorzystanych usług lub ofert.
9.5
Wraz z zakończeniem aktywności danego propagatora internetowego dezaktywacji ulegają wszystkie usługi regulaminowe, aktywowane dla klienta w ramach umowy, w tym moduły dodatkowe danego propagatora internetowego, których aktywację zakupiono w Propagatica Shop, a które są częścią ww. propagatora internetowego lub jego sieci propagacyjnej.
9.5.1
Zapis określony w pkt. 9.5 nie dotyczy produktów zakupionych przez klienta w Propagatica Shop, które nie są częścią danego propagatora internetowego i mogą działać samodzielnie lub nie są powiązane z daną siecią propagacyjną.
9.5.2
Ze względu na uwarunkowania techniczne lub na wniosek klienta, administrator zachowuje sobie prawo do prolongaty terminu dezaktywacji usług. Dodatkowy termin nie może być jednak dłuższy niż 90 dni.
9.6
Klient, który złożył rezygnację lub którego propagator internetowy zakończył aktywność, posiadający jakiekolwiek produkty w cenie obniżonej do 1 zł lub 0 zł za każdy produkt, nabyte wcześniej z zastosowaniem Kodu VIO/AFI, traci prawo do korzystania z tych produktów.
9.6.1
Wszystkie produkty nabyte przez klienta z zastosowaniem Kodu VIO/AFI w cenie obniżonej do 1 zł lub 0 zł netto podlegają, bez dodatkowego powiadomienia, natychmiastowej dezaktywacji.
9.7
Dezaktywacja produktów opisana w pkt. 9.5 i pkt. 9.6.1 nie może być przedmiotem żadnych reklamacji lub roszczeń klienta, a tym samym nie może być podstawą do zapłaty przez administratora oraz podległe mu jednostki organizacyjne żadnych odszkodowań, rekompensat oraz zwrotów.

HP 123 EDU